سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  بازدید امروز: 1  بازدید دیروز: 0   کل بازدیدها: 71303
 
سکوت بامداد
 
بهار آمد بهار من نیامد
نویسنده: مرتضی حیدرزاده(جمعه 91/1/18 ساعت 9:25 عصر)

دیر نوشتن من برای خودم هم داستانی شده است .

حس به روز کردن وبلاگ همیشه در سرم هست و لی تنبلی مدام و مدام و گاهی کار اجازه نمی دهد جوابگو و قدردان دوستان محترم شاعرم باشد .

بی بهانه تمام نقص و دلیل این نامهربانی ناخواسته من هستم و تمام .


حالا هم به بهانه عید و بهار و این داستان ها نیست که آمده ام . از سر دلتنگی بی شمار و سرریز  تحمل ام است .

کارهای که وارد کرده ام جدید است .

در انتظار نظر دوستان مهربان شاعر هستم . بخوانند و افتخار شاگردی  ما را مکرر و مدام کنند .


  -------------------------------------------------------------------------------

/. جنگل ها پر از سکوت ،

بی تو ؛ ترس افتاده است به جانِ پرنده ها ، شکوفه ها

رفتن ات را باد ها ، نگفته اند

دل دل می کنم ، ساعت هایِ تحویل از کار بیافتند .

بی خبر ؛

                      بهار  ؛    در راه است .

 

 -------------------------------------------------------------------------------


/. فاصله ها را نمی شود ، با گریه پر کرد .

بازی را باخته ام

دستی مرا مچاله کند.

                            کاش مقابلِ خانه یِ تو به زانو درآیم .


سرابِ دوباره دیدن خانه هایی که رو به دریا نفس می کشند ،

                                                                                     رویِ دلم مانده است .

 

  -------------------------------------------------------------------------------

    

/. قاعده یِ بازی را می دانم

شاهزاده ای نیستم و نه آقا ، زاده شده ام.

رخ به رخ که می شویم

پرچمِ سفید را همیشه بالا برده ام.


مرگِ سربازها

تنها ، زنانِ بیوه و کودکانِ متعجب از گریه یِ سیاهپوش ها به جا می گذارد

                    که باید انتقامِ پدرانشان را از من ، تو بگیرند.


عدالت لایِ تکرارِ مدامِ شعرها ، کتاب ها خاک می خورد

کسی گلویِ آدم را می خورد

کسی خونِ جگرِ آدم ها را می خورد

و آب از آب

                  تکان نمی خورد .

 

 

 

    فروردین 1391 . رشت . باران

 

 

 

 



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
برای کسی
این روزها .. ..
محرم
نیامدی
باران
باران بهانه نمی خواهد
حرف
بهار آمد بهار من نیامد
نوبرانه برای پاییز
خواب
غروب
دلتنگی
زمستان
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| پیوندهای روانه ||
معماری [26]
فواد [18]
فرهنگ گیلان [10]
رضا نیکوکار [15]
شیون فومنی [103]
گل آقا [45]
فرهاد مهراد [57]
آنات [12]
فروغ فرخزاد [54]
احمد شاملو [71]
صادق هدایت [48]
موسیقی و شعر [167]
فریدون فروغی [59]
سهراب سپهری [28]
سید علی صالحی [37]
[آرشیو(16)]


|| فهرست موضوعی یادداشت ها ||
روزهای من ، دروغ .
|| مطالب بایگانی شده ||
آرشیو

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
سکوت بامداد
مرتضی حیدرزاده

|| لوگوی وبلاگ من ||
سکوت بامداد

|| لینک دوستان من ||
سایت تخصصی شعر کوتاه

|| اوقات شرعی ||


|| آهنگ وبلاگ من ||