سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  بازدید امروز: 0  بازدید دیروز: 1   کل بازدیدها: 71297
 
سکوت بامداد
 
حرف
نویسنده: مرتضی حیدرزاده(شنبه 91/4/10 ساعت 7:33 عصر)


سلام . آدم گاهی دل اش می خواهد حرف بزند . هیچ اتفاقی نمی افتد . توی این حرف زدن چه چیزی نهفته نمی دانم .

راست اش را بخواهید .خسته ام . درک ام می کنید ؟ . آن خستگی متداول را کمی فراموش کنید .

خسته را آرام و کشیده بخوانید . حالا .. .. . . خسته ام .

حالا یه چیز بگم ، گِل هم بخندیم . یکی گفت کراورات ممنوع . اون یکی گفت چرا ؟؟ یکی گفت : نماد غرب و . . .

من می گم : برای مبارزه با نمادهای غربی از فردا با پیژامه خط دار و زیرپوش گاونشان برویم در خیابان .

( هرچند خود اینها هم از ان ور آمده ) خودمانیم چی بپوشیم؟ . حالا ما هیچ . . . خانم ها را بگو . . . اگر بخواهند . ..

آرایش نکنند و مثل دوران های قدیم بی هیچ . . بی ... هیچ !! آرایش و پوشش امروزی وارد جامعه شوند چه شود.

خودمانیم یکی بپرد این هویج بالای سرمان را بگیرد و داستان را تمام کند .


 

این شعر را هم نقد کنید ، یاد می گیرم . سپاس  و ادب .


 

/. چشم هایم را که گفته بودی دوست شان داری ؛

دیگر به کارم نیامدند 

 تا بیایی

بر در

سپیدشان کرده ام .

4 بامداد . رشت . 11/10/90



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
برای کسی
این روزها .. ..
محرم
نیامدی
باران
باران بهانه نمی خواهد
حرف
بهار آمد بهار من نیامد
نوبرانه برای پاییز
خواب
غروب
دلتنگی
زمستان
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| پیوندهای روانه ||
معماری [26]
فواد [18]
فرهنگ گیلان [10]
رضا نیکوکار [15]
شیون فومنی [103]
گل آقا [45]
فرهاد مهراد [57]
آنات [12]
فروغ فرخزاد [54]
احمد شاملو [71]
صادق هدایت [48]
موسیقی و شعر [167]
فریدون فروغی [59]
سهراب سپهری [28]
سید علی صالحی [37]
[آرشیو(16)]


|| فهرست موضوعی یادداشت ها ||
روزهای من ، دروغ .
|| مطالب بایگانی شده ||
آرشیو

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
سکوت بامداد
مرتضی حیدرزاده

|| لوگوی وبلاگ من ||
سکوت بامداد

|| لینک دوستان من ||
سایت تخصصی شعر کوتاه

|| اوقات شرعی ||


|| آهنگ وبلاگ من ||