سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  بازدید امروز: 1  بازدید دیروز: 8   کل بازدیدها: 71286
 
سکوت بامداد
 
باران بهانه نمی خواهد
نویسنده: مرتضی حیدرزاده(پنج شنبه 91/5/19 ساعت 1:7 عصر)

سلام .

یک دوست که برای من بسیار عزیز است ، پیغام گذاشته . روزهایش بر مراد نیست مثل من و بسیاری دیگر دوستان من .  این روزها اصلاً خوب نیستند . آدم هرچه سن اش بالا تر می

رود از زمانه خوش اش نمی آید . کم کم دارم درک می کنم حرف هوشنگ ابتهاج عزیز را که می گفت: دیگر رشت برایش قابل تحمل نیست . انگار هیچ چیز سرجای خودش نیست . نه

عشق . نه کار . نه دلدادگی . باران هم سر نامهربانی گذاشته . از امیر هوشنگ ابتهاج ((سایه)) مهربان . زمزمه کنید ، خوب است برای ما ! :

 

یادها انبوه شد

در سَر پُر سَرگذشت

جز طنین خسته افسوس نیست

                                       رفته ها را بازگشت



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
برای کسی
این روزها .. ..
محرم
نیامدی
باران
باران بهانه نمی خواهد
حرف
بهار آمد بهار من نیامد
نوبرانه برای پاییز
خواب
غروب
دلتنگی
زمستان
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| پیوندهای روانه ||
معماری [26]
فواد [18]
فرهنگ گیلان [10]
رضا نیکوکار [15]
شیون فومنی [103]
گل آقا [45]
فرهاد مهراد [57]
آنات [12]
فروغ فرخزاد [54]
احمد شاملو [71]
صادق هدایت [48]
موسیقی و شعر [167]
فریدون فروغی [59]
سهراب سپهری [28]
سید علی صالحی [37]
[آرشیو(16)]


|| فهرست موضوعی یادداشت ها ||
روزهای من ، دروغ .
|| مطالب بایگانی شده ||
آرشیو

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
سکوت بامداد
مرتضی حیدرزاده

|| لوگوی وبلاگ من ||
سکوت بامداد

|| لینک دوستان من ||
سایت تخصصی شعر کوتاه

|| اوقات شرعی ||


|| آهنگ وبلاگ من ||