سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  بازدید امروز: 1  بازدید دیروز: 1   کل بازدیدها: 71157
 
سکوت بامداد
 
باران
نویسنده: مرتضی حیدرزاده(جمعه 91/5/27 ساعت 11:46 صبح)

.

آمدم دیدم صفحه سیاه است . تازه یادم آمد رنگ نوشته را اصلاح نکرده بودم . حالا بخوانید

ببینید چه نوشته بودم و چه بارانی در دل من ، تو و این شهر بارانی در گرفته است .

================

قرار بر قرار نیست . نمی دانم آن بالا چه خبر است . انگار نفرین آدم ها گرفته مان .

 (( چقد .. بارون .. آخه ؟ .. آدم بیرون نمی تونه بیاد .. اَه .. ه .. )) جواب یکسان من

برای همه رفقا یک جمله بود که (( دلت می یاد ؟ تازه الان وقته رفتنِ بیرونه .)) و

جواب همیشه دریافتی ((دیوانه ای بخدا ، کجاش حال می ده .. خیس می شی))

 خودمانیم . آدم زیر باران می رود ، مگرخیس می شود ؟؟ اینها چه می گویند ؟؟.

 دمت را گرم می کنیم . نخواه اینهمه آسمان را نگاه کنیم . ابرهای پنبه ای را بفرست .

باران را راهی کن . بگذار پنیه مان را بزنند . انصاف نیست سهم ما از  365 روز تنها چند روزاش باران باشد.

 باران که بیاید شیشه پنجره را خواهد شست . شعر تو  یادم می آید  و  مدام تکرار می کنم ،

یاد  تو را هرگز کسی از دلم نخواهد شست . . .

شعرهای جدید من را بخوانید ، به دیده منت گذاشته اید به مهربانی .

 --------------------------------------------

/. جنگ که می شود

یعنی برادر کشی

قانون است .

از چشم های تو افتادم

و سال هاست پادشاه زمینی هستم

که هیچ

دوست اش ندارم .

4 مرداد - 1391

 -------------------------------------------------------------------------

 /. قصه ها تمامی دارد .

 

جاده رو به غروب زیباست

جاده رو به دریا ؛ زیباتر است !

 

هیچ چیز در دست ما نبود

و قرار برقراری تعیین شده .

بهتر است پرده که بالا می رود 

بیایی و بلند بگویی :

((بودن یا نبودن ، مسئله این است))

و از آن سویِ صحنه  خارج شوی .

باید بسیار مراقب بود ! 

ترس مان داده اند

((پرده برافتد نه تو می مانی نه من))

 4 مرداد - 1391



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
برای کسی
این روزها .. ..
محرم
نیامدی
باران
باران بهانه نمی خواهد
حرف
بهار آمد بهار من نیامد
نوبرانه برای پاییز
خواب
غروب
دلتنگی
زمستان
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| پیوندهای روانه ||
معماری [26]
فواد [18]
فرهنگ گیلان [10]
رضا نیکوکار [15]
شیون فومنی [103]
گل آقا [45]
فرهاد مهراد [57]
آنات [12]
فروغ فرخزاد [54]
احمد شاملو [71]
صادق هدایت [48]
موسیقی و شعر [167]
فریدون فروغی [59]
سهراب سپهری [28]
سید علی صالحی [37]
[آرشیو(16)]


|| فهرست موضوعی یادداشت ها ||
روزهای من ، دروغ .
|| مطالب بایگانی شده ||
آرشیو

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
سکوت بامداد
مرتضی حیدرزاده

|| لوگوی وبلاگ من ||
سکوت بامداد

|| لینک دوستان من ||
سایت تخصصی شعر کوتاه

|| اوقات شرعی ||


|| آهنگ وبلاگ من ||